close
 
 
Leo Sayer
 
 
 
More than I can say (愛你在心口難開)


*Oh oh yea yea
哦~~耶~
I love you more than I can say
我愛你在心口難開
I'll love you twice as much tomorrow
我會愛你兩遍如同無數個明日
Oh love you more than I can say
我愛你在心口難開
 
分隔線_13.gif
     
Oh oh yea yea
哦~~耶~
I miss you every single day
我每一天都想著你
Why must my life be filled with sorrow
我的人生為何必須充滿憂傷
Oh love you more than I can say
我愛你在心口難開
 
分隔線_13.gif

Ah,don't you know I need you so
難道你不知道我是如此需要你
Oh,t
ell me please I gotta know
請告訴我,我真的很想知道
Do you mean to make me cry
你真的要使我哭泣?
Am I just another guy(*)
難道我只是另一個追求者?

 

 

    

logo2.gif

 

 

 
arrow
arrow

    星之 發表在 痞客邦 留言(11) 人氣()