美聲獻唱~五黑寶合唱團 

 

The Platters-The Great Pretender

 

Oh-oh, yes I'm the great pretender

哦,哦,是的,我是個大偽裝

 

Pretending that I'm doing well

假裝我做的很好

 

My need is such I pretend too much

我需要的是這樣的我假裝太多

 

I'm lonely but no one can tell

我很寂寞,但没有人能告訴

 

 分隔線_10.gif 

 

 

Oh-oh, yes I'm the great pretender

哦,哦,是的,我是個大偽裝

Adrift in a world of my own

漂泊在我自己的世界

 

I've played the game but to my real shame

我玩過的遊戲,但我真正的耻辱

 

You've left me to dream all alone

你留下我一個人所有的夢想

 

Too real is this feeling of make-believe

太真實了,是這樣的感覺虛構

 

Too real when I feel what my heart can't conceal

太真實了,當我感受到了什麼我的心臟無法掩飾

    

分隔線_10.gif 

  

Oh yes I'm the great pretender

哦,是的,我是個大偽裝

 

Just laughin' and gay like a clown

只是嘲笑和同性戀像個小丑

 

I seem to be what I'm not, you see

我似乎什麼我不是,你看

 

I'm wearin' my heart like a crown

我穿着45號球衣我的心臟像一頂王冠

 

Pretending that you're still around

假装你還在身邊

 

Too real is the feeling of make-believe

太真實的感覺虛構

 

Too real when I feel what my heart can't conceal

太真實了,當我感受到了什麼我的心臟無法掩飾

 

分隔線_10.gif   

   

Oh yes I'm the great pretender

哦,是的,我是個大偽裝

 

Just laughin' and gay like a clown

只是嘲笑和同性戀像個小丑

 

I seem to be what I'm not, you see

我似乎什麼我不是,你看

 

I'm wearin' this old heart like a crown

我穿着45號球衣這老心臟像一頂王冠

 

Pretending that you're still around

假装你還在身邊

 

But I know what I am

但我知道我是什麼

/tmp/phpnYvMiB  
 

I am the great pretender

我是個大偽裝

 

/tmp/phpVCCeEM   

The Great Pretender

偉大的偽裝

英文歌詞

中文對照歌詞(此翻譯並不準確,僅供學習參考)

 

 

 

 

 

 

   

arrow
arrow

    星之 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()